عصر بزرگداشت شیخ محمد غروی محلاتی در محلات

همزمان با روز شعر و ادب پارسی مراسم بزرگداشت شیخ محمد غروی محلاتی نویسنده کتاب گفتار خوش یارقلی در سالن دانشگاه پیام نور محلات برگزار شد.
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر :  ۳۵۰۸۸۱

عصر بزرگداشت شیخ محمد غروی محلاتی در محلات

به گزارش روابط عمومي حوزه هنری استان مرکزی این برنامه عصر روز سه شنبه ۲۷شهریورماه با حضور فرماندار شهرستان محلات، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، رئیس حوزه هنری انقلاب استان مرکزی، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان محلات و جمعی از شعرا و نویسندگان استان و شهرستان در دانشگاه پیام نور محلات برگزار شد.

نقد کتاب، شعرخوانی شاعران اراک و محلات به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و سخنرانی دکتر مهدی ترکیان فرماندار محلات، سالار جیریایی رئیس حوزه هنری استان و دکتر مولوی مدیرکل آموزش و پرورش استان از بخش های این مراسم بود. 

کتاب گفتار خوش یارقلی یکی از آثار شیخ محمد غروی محلاتی است که در این جلسه توسط استاد اسدالله عباسیان ،استاد سید هاشم حسینی مقدم و دکتر  سامان سلیمی مورد نقد وبررسی قرار گرفت. 
در ادامه شاعران اراک و محلات (فائزه زندی، معصومه عیسی وند، سمیه یاری، عباس ابوطالبی، تورج بخشایش و قاسم حسینی به قرائت اشعار خود پرداختند.

شیخ محمد غروی محلاتی از علمای به نام در ایران و عراق و نویسنده کتاب‌های متعددی است. این مراسم به همت حوزه هنری انقلاب استان مرکزی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات برگزار شد.

 

ارسال نظر