بچه‌های آسمان میهمان مردم اراک

حوزه هنری استان مرکزی با تولید و اجرای نمایش خیابانی «بچه‌های آسمان»، یاد و خاطره دانش‌آموزان جان‌باخته مدرسه میناب را که در جریان حملات جنایت‌کارانه به میهن اسلامی به شهادت رسیدند، گرامی داشت.
شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۹
کد خبر :  ۳۵۴۵۲۹

بچه‌های آسمان میهمان مردم اراک

 

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی، همزمان با ایام «جنگ رمضان» و فرا رسیدن اربعین شهادت جمعی از دانش‌آموزان مدرسه شجره طیبه میناب در پی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش به میهن اسلامی، حوزه هنری استان مرکزی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد این غنچه‌های نشکفته، اقدام به تولید و اجرای نمایش خیابانی «بچه‌های آسمان» کرد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی در تشریح جزئیات این اثر هنری گفت: نمایش «بچه‌های آسمان» به کارگردانی خلیل خسروبیگی، در روزهای ابتدایی سال در نقاط مختلفی از جمله مساجد، پیاده‌راه‌ها و تجمعات مردمی به اجرا درآمد که با استقبال گسترده شهروندان همراه بود.

وی افزود: تولید و اجرای این نمایش بخشی از سلسله برنامه‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری استان مرکزی در ایام «جنگ رمضان» است و این اثر نمایشی در روزهای آینده نیز در اماکن عمومی و اجتماعات مردمی استان به اجرای خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است در این پروژه هنری، خلیل‌الله خسروبیگی (طراح و کارگردان)، ایمان ملکی‌پور (نویسنده)، رضا میرزایی (مدیر تولید)، مهدی احمدی (طراح لباس)، یاسر عبدی (طراح پوستر) و میلاد مرادی (هماهنگی امور اجرایی) همکاری داشته‌اند. 

همچنین هنرمندان؛ الهه شیرمحمدی، فاطیما خدادادی، زهرا آزاد مرزآبادی، مهرنوش عقیلی، دیانا قادری، هستی بهمنی، ترنم فلاح، سارینا صالحی، زینب حیدری، نغمه حیدری، فاطمه سلیمی و سما کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

ارسال نظر