اراک در یاد پروانه های میناب محفل ادبی دایر کرد

رئیس‌ حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری محفل ادبی «به یاد پروانه‌های میناب» در شهر اراک خبر داد.
شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر :  ۳۵۴۵۷۱

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی سالار جیریایی اظهار داشت: محفل ادبی به یاد پروانه‌های میناب به منطور گرامی داشت یاد و خاطره غنچه های نشکفته مدرسه ی میناب در صبح روز پنجشنبه ۲۷فروردین‌ماه با حضور جمعی از شاعران نوجوان در مرکز ماهور اراک برگزار شد.
وی در ادامه اذعان داشت: این برنامه با حضور جمعی از شاعران نوجوانی برگزار شد که طی یک سال گذشته در کارگاه‌های شعر باشگاه رشد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آموزش دیده‌اند و در این محفل ادبی تازه‌ترین سروده‌های خود ارائه کردند و آثار آنان توسط استاد وحید سمنانی میهمان ویژه این نشست مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
جیریایی در ادامه افزود: «مجتبی حاذق»، از دیگر اساتید حوزه شعر، به‌صورت مجازی در این نشست مشارکت کرد و دیدگاه‌های خود را درباره آثار حاضران ارائه داد. 
جیریایی درمورد باشگاه رشد اظهار داشت: کارگاه‌های شعر این مجموعه به همت حوزه هنری نزدیک به ۳ سال است که به‌صورت هفتگی به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای ادبی نوجوانان در مسیر درست و تقویت توانمندی آنان در حوزه شعر و داستان با حضور استاد وحید سمنانی برگزار شد و طی آن شاعران نوجوان با اصول و مبانی شعر آشنا شدند.
گفتنی است در این محفل هنرمندان حلنا خسروانی، سحر جعفری، یاسمن شریفی، ستایش احمدی، سحر رفیعی، اهورا نوروزی، مرضیه هاشمی، مهتا درگاهی‌نژاد، زینت سلیمی، آزاده عبدلی، زهرا کرمی و فاطمه قربانی به قرائت تازه‌ترین سروده‌های خود پرداختند.

 

 

ارسال نظر