آغاز دوره نویسندگی «سَروا» با حضور وحید حُسنی در اراک

رویداد داستان‌نویسی «سَروا» صبح سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت، با حضور دکتر وحید حسنی (نویسنده و مدرس دانشگاه) و جمعی از هنرجویان علاقه‌مند به داستان‌نویسی، در حوزه هنری استان مرکزی برگزار شد.
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر :  ۳۵۴۷۱۶

خدیجه فتحی، مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان مرکزی، با تشریح جزئیات این رویداد گفت: این برنامه با هدف ارتقای مهارت‌های ادبی و تقویت استعدادهای جوان در عرصه داستان‌نویسی برگزار شد و دکتر وحید حسنی در آن به ضرورت و نقش داستان در جهان امروز، نسبت نویسنده با جامعه، شیوه صحیح خواندن و نوشتن، سبک‌های داستان‌نویسی، خلاقیت و شخصیت‌پردازی پرداخت.
فتحی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نشست، به تمرین عملی داستان‌نویسی پرداختند و پس از قرائت داستان‌های خود، آثارشان توسط دکتر حسنی و حاضرین مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: استاد حسنی در ادامه با ارائه نکات آموزشی و تحلیلی، بر تقویت نگاه خلاقانه و توجه به عناصر بنیادین داستان تأکید کرد.
مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه آغاز دوره نویسندگی «سَروا» است و مقرر شده نشست‌های این دوره به‌صورت هفتگی با حضور اساتید برجسته استان و کشور ادامه یابد.

 

 

ارسال نظر